Pages

Sunday, July 3, 2011

KeMBali...

Assalamulaikum..

Lame giler tak menulis blog!!.. Blogger tengelam timbul mcm aku nie..erm~ ramai kot.. Ah!.. peduli ape eden..


BAB BELAJO!!


Alhamdulillah semua cabaran dan dugaan sebagai seorang student udah abis!!!.. InsyaAllah kalo ader rejeki, bulan 10 nie dapat la seketoi lagi sijil koleksi peribadi aku, setelah 3 tahun berperang di atas jalan ilmu. NO MORE EXAM!!.. InsyaAllah kalo dipanjangkan usia dan rezeki, nak jugak teman belajo lagi.. rase nyer tak puas dok study walaupon teman udah semakin purba.. 

BAB KERJE!!!

Alhamdulillah tak samapai sebulan menanam anggur udah dapat keje.. Bersykur sangat atas rezekiNYA.. tak sempat eden menjual hasil tanaman serai kat kampung.. banyak lagi lobang-lobang serai kat kampung terbengkalai tak berisi...Biler la ader kesempatan nak menanam serai-serai tu.. Keje, so far alhamdulillah ok la.. nak kate mudah tak jugak nak kate susah tak jugak.. biase la orang baru banyak nak kena belajo.. cuma kadang-kadang tu letih jugak nak melayan kehendak bos yang memerlukan aku berfikir sampai lewat malam...

BAB MELUKIS

First, mintak maaf la banyak-banyak kerana tak kotakan janji.. banyak sangat halangan @kemalasan yang super.. untuk melukis dan scan gambo-gambo katun untuk diupdate kat blog... tengok la kalo ader rejeki nanti aku kumpul duit beli gedjet yang canggih sikit.. tak payoh scan-scan nih!

BEB SNAP2!

Semua nyer boleh dikatakan telah berhenti sejak aku mule sibukkan diri study untuk VIVA... Blog.. lukis.. photography.. semua tinggal mcm tu aje.. nak mula balik punya la malas.. paling malas nak start amek gambo la.. lame giler camera aku tu dok menyorok dalam bag.. entah ape nak jadik entah.. dah kuar fruiting body rase nyer kalo tumbuh kulat.. Erm~ rase nyer semua skil n ape yg aku stdy pasal camera pon dah lupe dah kot..padan ngan muke aku..

BAB LAIN-LAIN
Bab nie malah nak comen panjang.. especially bab J****. dah letih dah dengar... tp aku buat bodo n relax aje dolu... Bukan tak reti nak mengayat atau etc. tp sejak yang pertama, aku semakin berhati-hati mengenal jiwa kaum hawa.. Ramai jugak yang menurunkan ilmu dan pesanan.. Alhamdullah ramai jugak rakan-rakan yang perihatin.... tapi tengok lah mcm mana nanti... cuma aku harap aku tak menyakiti mana-mana jiwa yg hampir kepadaku.. Banyak lagi kekurangan diri ini yang perlu dibaiki terutama kepadaNYA.. 

STOP!
Salam

No comments:

Post a Comment

Thank you for the nice words.. Susah-susah aje tekan keyboard tu... =)